دکوراسیون اداری - طراحی دکوراسیون داخلی سامانه ساز

ساخت وبلاگ

اگر می‌خواهید امسال با روندهای طراحی همراه شوید؛ به این فکر کنید که یک مبل راحتی در وسط دفتر یا اتاق هیئت مدیره خود قرار دهید؛ و از عناصر متحرکی در مبلمان اداری استفاده کنید که به کارکنان اجازه می دهند تا همه چیز را به گونه‌ای که نشان‌دهنده خلاقیت آنها باشد، تنظیم کنند. حتی کابینت‌های ذخیره‌سازی امروزه، چرخ‌دار شده‌اند؛ که جابجایی آنها را آسان می‌کند.

البته این نوع طراحی که به آن “دفتر باز” نیز می‌گویند؛ برای هر شرکتی ایده آل نیست. اگر شما به دنبال یک دفتر خصوصی هستید؛ و کارکنان شما ترجیح می دهند در یک فضای کاری شخصی فعالیت کنند؛ گزینه‌های متعددی نیز وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد. یک نمونه از ان موارد، پارتیشن‌های مات هستند. پارتیشن‌های اداری مات اجازه می‌دهند نور طبیعی بدون اینکه حریم خصوصی شما را به خطر بیندازد، وارد فضای کاری شما شود.

مبلمان اداری

اگر شما یک دفتر دارید که در آن برخی از افراد مایل به همکاری با یکدیگر هستند؛ و دیگران ترجیح می‌دهند به طور مستقل کار کنند؛ می‌توانید هر دو نوع فضای کاری را همزمان داشته باشید. یک طرف از دفتر شما را می‌توان به فضای همکاری اختصاص داد. در حالی که سایر فضاها به کارکنانی که ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند، اختصاص داده شده است.

در آنجا همه چیز درست است

نوآوری بخش اعظمی از روند طراحی در سال ۲۰۱۸ است. مثلا حذف نیاز به جستجوی ایستگاه‌هایی برای شارژ موبایل با کار کردن پریزهای توکار در بخش‌های مختلف فضای کار شما یکی از این مثال‌ها است. با ارائه راهکارهای غیرمعمول ذخیره‌سازی، به کارکنان کمک کنید تا هماهنگی و همکاری را به دور از شلختگی و آشفتگی دفتر خود تجربه کنند.

همچنین فناوری در سال‌های جاری با فضاهای اداری درآمیخته شده است. مثلا به جای استفاده از کفپوش‌های معمول و خسته کننده، گزینه‌های مدرن به لطف ابزارهای افزوده شده، به تجربه‌ای فراگیر تبدیل شده‌اند.

دکوراسیون اداری - طراحی دکوراسیون داخلی سامانه ساز...
ما را در سایت دکوراسیون اداری - طراحی دکوراسیون داخلی سامانه ساز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی samanehsaz بازدید : 68 تاريخ : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 13:23

اگر هنوز نمی‌دانید از کجا شروع کنید؛ شما تنها نیستید. محصولات بسیار زیادی در بازار وجود دارند که بدون کمک متخصصان شناخته شده و معتبر به رلحتی می‌توانند شما را سردرگم کنند. حتی ممکن است به فکر اصلاح و طراحی مجدد مبلمان و پارتیشن اداری خود نباشید؛ که با کمک مشاوره افراد متخصص در طراحی می‌توانید متوجه آنها شوید.

فارغ از موقعیتی که در آن قرار دارید، متخصصین مبلمان اداری سامانه ساز فرابین، می‌توانند به شما کمک کنند. تیم طراحان ما به واسطه تجربه ۳۵ ساله در طراحی دفاتر اداری دانش و تجربه کافی برای کمک به شما در انتخاب قطعات مناسب مبلمان برای فضای اداری تان را دارند.

همچنین نیازی نیست که بودجه خود را بیش از حد نیاز در نظر بگیرید. ما همراه با مشتری به دنبال گزینه‌های جذاب و ارزان هستیم؛ که پا فراتر از بودجه آنها نگذارد. اگر شما آماده هستید که دفتر خود را کارآمدتر و به‌روزتر کنید؛ همین امروز برای مشاوره با یکی از اعضای تیم طراحی سامانه ساز، تماس بگیرید.

دکوراسیون اداری - طراحی دکوراسیون داخلی سامانه ساز...
ما را در سایت دکوراسیون اداری - طراحی دکوراسیون داخلی سامانه ساز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی samanehsaz بازدید : 75 تاريخ : سه شنبه 12 تير 1397 ساعت: 14:25